گیاه طبیعی سانسوریا مدل پا کوتاه گد L-S-09

  • میزان تقریبی آبیاری

    یکبار در هفته

    یکبار در هفته

  • میزان نوردهی

    نور غیر مستقیم

    نور غیر مستقیم

  • جنس گلدان

    سرامیکی

    سرامیکی

  • نوع گیاه

    گل‌ها و گیاهان زینتی

    گل‌ها و گیاهان زینتی

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

ابعاد

80x80x160 میلی‌متر

وزن

432.5 گرم

میزان تقریبی آبیاری

یکبار در هفته

نحوه آبیاری

این گیاه مهارت ذخیره آب در برگ های خود را دارد به همین دلیل میتوانید برای دوستی که کمی فراموشکار است این گیاه را به عنوان هدیه در نظر بگیرید.گیاهان مار می توانند هم در سایه و هم نور مستقیم خورشید، همچنین هم بی آبی، هم هوای خشک را تحمل کنند.اگر گلدان شما در نور مستقیم است هفته ای یکبار و در غیر اینصورت هر دو هفته یکبار آن رامقدار کمی آبیاری کنید.

میزان نوردهی

نور غیر مستقیم

ابعاد گلدان

8x8x6 سانتی‌متر

جنس گلدان

سرامیکی

نوع گیاه

گل‌ها و گیاهان زینتی

سایر توضیحات

گیاهان مار همچنین به دلیل توانایی خود در کمک به حذف آلاینده های سمی هوا شناخته شده اند. گیاهان مار می توانند آلاینده های سرطان زا را جذب کنند، از جمله:
CO2
بنزن
فرمالدئید
زایلن
تری کلرواتیلن
تولوئن
همچنین با توانایی جذب و حذف سموم مضر، گیاهان مار ممکن است به عنوان یک دفاع موثر در برابر آلرژی های موجود در هوا عمل کنند.با آزاد کردن اکسیژن و اضافه کردن رطوبت به هوا، گیاهان مار می توانند به کاهش تأثیر آلرژن های موجود در هوا مانند گرد و غبار و شوره کمک کنند.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
اگر به دنبال یک گیاه خانگی فوق‌العاده ساده برای خانه خود می‌گردید، پس باید آن گیاه باشکوه سانسوریا (مار)باشد.گیاه مار که رسما یک ساکولنت است، یک گیاه خانگی با نگهداری کم است و مراقبت از آن آسان است. منشاء این گیاه از مناطق خشک آفریقای جنوبی و آسیا است . به همین دلیل این گیاه مهارت ذخیره آب در برگ های خود را توسعه داده است. این بدان معنی است که آنها یک یا دو چیز در مورد زنده ماندن می دانند، اگر می خواهید برای دوستی که کمی فراموشکار است یک گیاه خانگی بخرید عالی است. همچنین ثابت ...بیشتر
گیاه طبیعی سانسوریا مدل پا کوتاه گد L-S-09