کود کامل گیاهان آپارتمانی سه بیست پروگاردن مدل NPK کد 20-20-20 وزن 60 گرم

  • نوع خاک و کود

    پودر، کود

    پودر، کود

  • ویژگی‌های خاک و کود

    استریل شده، بدون بو

    استریل شده، بدون بو

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

سایر توضیحات

پروگاردن محصول کشور ایتالیا میباشد که در ایران مجدد بسته بندی شده است. 🌱ویژگی ها: کود سه بیست پروگاردن پرکاربردترین کود NPK بوده و برای کوددهی گل و گیاهان آپارتمانی قابل استفاده است. این کود پودری کاملا محلول در آب است که دارای 20 درصد نیتروژن, 20 درصد فسفر و 20 درصد پتاسیم که همگی به صورت کلاته با EDTA است. این کود بدون عناصر سنگین و عناصر مضر کلرو سدیم است و به دلیل این که کاملا محلول در آب است؛ مناسب برای انواع سیستم‌های آبیاری و محلول پاشی بوده و دارای Ph مناسب جهت خاک‌های ایران می‌باشد. کود سه بیست پروگاردن یک کود کامل است که در کلیه گیاهان زراعی و باغی و آپارتمانی باعث افزایش ریشه زایی, رشد گیاهان, استحکام و مقاومت در مقابل بیماری ها و افزایش کیفیت می‌گردد.

نوع بسته‌بندی محصول

بطری پلاستیکی پرس شده

نوع خاک و کود

پودر

کود

ویژگی‌های خاک و کود

استریل شده

بدون بو

مناسب برای

گیاهان آپارتمانی ، کوددهی محصولات زراعی, درختان میوه, صیفی جات ، در کلیه گیاهان زراعی و باغی باعث افزایش ریشه زایی, رشد گیاهان, استحکام و مقاومت در مقابل بیماری ها و افزایش کیفیت محصول می‌گردد.

مواد تشکیل‌دهنده

20 درصد نیتروژن, 20 درصد فسفر و 20 درصد پتاسیم

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
کود کامل NPK سه بیست پروگاردن کد 20-20-20 با وزن 60 گرم، یک محصول عالی برای تغذیه و رشد بهتر گیاهان است.تمامی کودهای سه بیست دارای 20 درصد نیتروژن, 20 درصد فسفر و 20 درصد پتاسیم میباشند اما تفاوت پروگاردن ایتالیایی با سایر برندها این است که تمام عناصر موجود در کود را با خلوص 100درصدی و بسیار باکیفیت تولید کرده است 😍 و به هیچ وجه از عناصر ناسالم و نادرست استفاده نکرده است. به همین دلیل در دنیا از محبوبیت فراوانی برخورداره.🌱 این کود با داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد، تمام نیازه ...بیشتر
کود کامل گیاهان آپارتمانی سه بیست پروگاردن مدل NPK کد 20-20-20 وزن 60 گرم