کمپرسور باد خودرو مدل QB0047A

  • تعداد خروجی هوا

    1

    1

  • فناوری کمپرسور

    دو سیلندر

    دو سیلندر

  • ولتاژ

    12

    12

  • ویژگی‌های کمپرسور هوا

    شلنگ

    شلنگ

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کمپرسور باد خودرو مدل QB0047Aاین کمپرسور به‌شکل دوسیلندر طراحی شده است و می‌تواند در زمان مناسبی تایر خودرو را باد کند. حداکثر دبی هوای خروجی این کمپرسور 85 لیتر در دقیقه است. حداکثر فشار باد خروجی آن نیز 150 پی‌اس‌آی اندازه‌گیری شده است. یکی از ویژگی‌های این محصول وجود فشارسنج روی آن است که به کاربر اجازه می‌دهد فشار لاستیک را با توجه به نوع خودرو و شرایط آب‌وهوا در بهترین حالت تنظیم کند. فشار اندازه‌گیری‌شده برحسب واحدهای بار و پی‌اس‌آی روی این فشارسنج قابل‌مشاهده است. 

این محصول انرژی موردنیاز خود را از برق 12ولت خودرو و از طریق خروجی فندکی آن تامین می‌کند. برای این منظور یک کابل برق دومتری برای دستگاه در نظر گرفته شده است. وجود این کابل بلند کمک می‌کند تا کاربر پس از اتصال دستگاه به فندکی خودرو بتواند آن را به بیرون از خودرو منتقل کند. 

یکی دیگر از مزایای این کمپرسور وجود دو شلنگ است. یکی از شلنگ‌ها طولی یک‌متری دارد که با توجه به کابل برق دومتری دستگاه معمولا برای بادکردن تایرها کافی است؛ اما اگر احساس می‌کنید به شلنگ بلندتری برای این کار نیاز دارید، می‌توانید از شلنگ فنری عرضه‌شده همراه این محصول استفاده کنید. 

از دیگر مزایای این محصول می‌توان به ابزارهایی اشاره کرد که در کیف آن قرار گرفته‌اند. این ابزارهای دستی در هنگام انجام کارهای تعمیراتی اولیه، کمک زیادی می‌کنند. این ابزارها را یک پیچ‌گوشتی دوسو، یک پیچ‌گوشتی چهارسو، یک دم‌باریک، یک کاتر و ابزارهای پنچرگیری تشکیل می‌دهند.

ابزار پنچرگیری و کمپرسور این مجموعه در کنار یکدیگر زوج مناسبی محسوب می‌شوند. با کمک این ابزار پنچرگیری می‌توانید پس از خارج‌کردن شی تیز درون تایر، لاستیک مخصوص پنچرگیری را در محل موردنظر فشار دهید و به‌شکل موقتی پنچری را رفع کنید.  این مجموعه درون یک کیف پلاستیکی مستحکم و جمع‌وجور عرضه می‌شود تا حمل آن آسان باشد و فضای زیادی را در خودرو اشغال نکند. با دراختیارداشتن این مجموعه، علاوه‌بر تامین باد تایر خودرو می‌توانید از ابزارهای آن در هنگام تعمیرات استفاده کنید.

مشخصات فنی

مشخصات

ابعاد

24 × 9 × 12 سانتی‌متر

وزن

2550 گرم

تعداد خروجی هوا

1

حداکثر فشار

150

دبی هوا

85 مترمکعب بر ساعت

فناوری کمپرسور

دو سیلندر

ولتاژ

12 ولت

ویژگی‌های کمپرسور هوا

شلنگ

اقلام همراه

– شلنگ فنری
– کاتر
– 1 عدد پیچ گوشتی دوسو
– 1 عدد پیچ گوشتی چهارسو
– 1 عدد دم باریک
– ابزار پنچرگیری
– جعبه مخصوص با قابلیت قرار دادن تمامی متعلقات
– دفترچه راهنما

توضیحات شلنگ

– طول شلنگ: 1 متر

سایر توضیحات

– طول کابل برق فندکی: 2 متر
– دارای پایه با قابلیت جذب لغزش
– دارای قابلیت تامین انرژی از طریق فندکی خودرو
– شدت جریان: 18 آمپر
– وزن جعبه: 4450 گرم

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
به همراه‌داشتن کمپرسورهای باد فندکی درون خودرو در مواقع کم‌بادشدن تایر یا پنچری آن کمک زیادی می‌کند. این دستگاه‌ها می‌توانند با استفاده از برق خودرو، کمبود باد تایر را جبران کنند و در شرایط پنچرشدن، با هر بار بادکردن تایر، راننده را قادر سازند تا به آپاراتی یا یک تعمیرگاه جهت رفع پنچری نزدیک شود. محصول فوق یکی از انواع کمپرسورهای باد فندکی خودروست که به همراه ابزارهای کاربردی دیگر عرضه می‌شود. این محصول «QB0047A» نام دارد.کیفیت ساخت 3 کارایی 4 ارزش خرید 4 نکات مثبتابزارهای کاربردی
کمپرسور باد خودرو مدل QB0047A