پمپ کف کش مدلSPA6-52-4-22-F

  • درجه حفاظت

    IP68

    IP68

  • نوع سیال یا مواد

    آب تمیز

    آب تمیز

  • کاربرد

    آبیاری

    آبیاری

  • جنس پروانه

    برنج

    برنج

  • جنس بدنه پمپ

    استیل

    استیل

فروشنده

8,000,000 تومان

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

درجه حفاظت

IP68

ولتاژ دستگاه

220

نوع سیال یا مواد

آب تمیز

کاربرد

آبیاری

قطر لوله خروجی

2 اینچ

حداکثر فشار آب

حداکثر عمق غوطه ور شدن

حداکثر سرعت گردش

2850

حداکثر دمای آب

حداکثر ارتفاع پمپاژ

52 متر

حداکثر آب‌دهی

6 متر مکعب در ساعت

جنس پروانه

برنج

جنس بدنه پمپ

استیل

جریان

13.6

توان

3 وات

ابعاد

15x10x15 سانتی‌متر

سایر توضیحات

مپ کفکش فلوتردار 2 اینچ 52 متر ایکار مناسب چاه های آب صاف و متراژ 1 الی 52 متر می باشد. این کف کش در داخل استخر، چاه ، جوی آب ، دستگاه های آبیاری بارانی، فواره و تمام نقاط آب گرفته که احتیاج به تخلیه سریع دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

پمپ کفکش فلوتردار 2 اینچ 52 متر ایکار سری SPA6 پمپ هایی دارای سیل دولایه و پروانه نیمه باز از جنس برنج درجه یک هستند. این پمپ ها با فیلتر استینلس استیل، پلیت کف، پیلت کابلی و پیچ و مهره های ضد زنگ طول عمر طولانی تری دارند. استفاده از آن ها هم برای آب تمیز و هم برای فاضلاب مناسب است. در قایق ماهیگیری، هتل ها، تامین آب زستوران، آبیاری زمین کشاورزی و باغ، انتقال آب به تانکر، پمپ کردن آب از چاه و تامین آب صنعتی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

کفکش های سری SPA6-A مدل پیشرفته پمپ های چدنی قدیمی فاضلاب است. آنها بخاطر ظاهر ظریفشان پرطرفدار هستند. دارای محافظ حرارتی بوده و آبدهی و مقاومت بالایی دارند.

پمپ کفکش فلوتردار 2 اینچ 52 متر ایکار می تواند آب تمیز و مایعاتی که حاوی جامدات با حداکثر 15 میلیمتر قطر هستند را پمپاژ کند و می تواند به فلوتر آناتومیک مجهز شود که وقتی سطح آب پایین تر از پمپ است، فلوتر خاموش شود و پمپ از کار کردن باز ایستد. وقتی آب بالا می رود فلوتر روی سطح آب است، برق وصل می شود و پمپ دوباره شروع به کار می کند. این ویژگی پمپ را در برابر خشک کار کردن محافظت می کند. همچنین در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و استفاده از آن را راحت می سازد.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
پمپ کف کش CNB SPA6-52/4-2.2F تک فاز دارای موتوری با سرعت 2850 دور در دقیقه است که با ولتاژ 220 ولت کار می کند. برای این پمپ یک فلوتر هم در نظر گرفته شده است. قطر دهانه خروجی این پمپ 2 اینچ است. این الکتروپمپ کف کش قدرتمند که 3 اسب بخار توان دارد می تواند آب را تا ارتفاع 52 متری پمپاژ کند. دبی یا حداکثر میزان آبدهی نیز 6 متر مکعب در ساعت است. شدت جریان الکتریکی نیز در این الکتروپمپ کف کش 13.6 آمپر می باشد.
پمپ کف کش مدلSPA6-52-4-22-F

8,000,000 تومان