هیت سینک های فایو استور مدل HI5 50X50MM

  • ویژگی‌های قطعات الکترونیکی

    آموزشی، صنعتی، عمومی

    آموزشی، صنعتی، عمومی

فروشنده

41,000 تومان

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

ابعاد

50x50x15 میلی‌متر

قابلیت ها

قابل استفاده در: پردازنده (processor)، منبع تغذیه (Power Supply)، لیزر های توان بالا،ال ای دی (LED) و POWER LED ها،انواع مختلف ترانزیستورها،تریستور ها،دیود ها،IGBT ها،POWER MOSFET ها و ….
سازگار با المان های تولید سرما و حرارت

ویژگی‌های قطعات الکترونیکی

آموزشی

صنعتی

عمومی

سایر توضیحات

هیت سینک HI5 ساخته شده از آلومینیوم و مقاوم در برابر رطوبت و خوردگی.بسته شامل 1 عدد هیت سینک به سایز طول 50 میلی متر،عرض 50 میلی متر و ارتفاع 15 میلیمتر است.وزن هر هیت سینک حدود 30 گرم است که نشان دهنده کیفیت و ضخامت مناسب این هیت سینک نسبت به محصولات مشابه بازار می دهد.این کالا فقط با لوگو و بسته بندی های فایو استور ارسال میشود و شامل اعتبار است.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
هیت سینک ( HEAT SINK ) از دو کلمه HEAT به معنی حرارت و SINK به معنی پایین آورنده است ، تشکیل شده است. هیت سینک قطعه ای فلزی با رسانای گرمای بالا می باشد که معمولا بر روی قطعات الکترونیکی و مکانیکی که در هنگام عبور جریان الکتریکی و داده ای از خود حرارت تولید می کنند نصب می شود و حرارت تولیدی را منتقل کرده و با پراکنده کردن حرارت ، دما را در وسیله مورد نظر کنترل می کند. حرارت باعث تخریب سیستم و قطعات الکتریکی شده و عمر آنها را کاهش می دهد. قطعات زیادی در دستگاه های مختلف الکت ...بیشتر
هیت سینک های فایو استور مدل HI5 50X50MM

41,000 تومان