دستگاه اوزون مدل 20GR

  • جنس

    فلز رنگ‌‎شده الکترواستاتیک

    فلز رنگ‌‎شده الکترواستاتیک

  • مکانیزم

    برقی

    برقی

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

ابعاد

60x40x20 سانتی‌متر

وزن

15000 گرم

جنس

فلز رنگ‌‎شده الکترواستاتیک

مکانیزم

برقی

سایر توضیحات

خصوصیات مدارها و منبع تغذیه بکار رفته در ژنراتور های ازن آتیه پرداز
در مدارهاي الكترونيكي این نوع ژنراتور ها از تراشه هاي كنترلي درايور IGBT استفاده شده است. که باعث ميشود تا دستگاه در برابر افزايش ناگهاني جريان و ولتاژ برق ايمن بوده و در نتيجه سيستم بصورت پايدار، ايمن و قابل اعتماد به كار خود ادامه دهد. همچنين مدارهاي الكترونيكي ژنراتور به گونه اي طراحي شده است كه حتي اگر دستگاه براي مدت زماني طولاني كار كند، افزايش دما درون مدارهاي الكترونيكي بسيار كم بوده و حداكثر 10 درجه سانتيگراد بيشتر از دماي محيط می باشد.

کاربردهای ژنراتور ازن
ضدعفوني هوا، تصفيه هوا و ضدعفوني كردن، از بين بردن بوي محيط، از بين بردن دود، از بين بردن فرمالدئيد، از بين بردن بنزن و سرعت بخشيدن به سوخت و ساز بدن(متابوليسم)، افزايش ايمني از جمله نتایج مثبت استفاده از گاز ازن در هواي محيط می باشد. ضدعفوني آب، تصفيه آب، استريليزاسيون، رنگ زدايي از آب، حذف فنل، حذف آهن، منگنز و كاهش COD و BOD نيز از جمله نتياج مثبت استفاده از گاز ازن در آب است. همانطور كه در بالا گفته شد با توجه به اثرات گاز ازن بر روي هوا و آب ميتوان از دستگاههاي ازن در محيطهاي زير استفاده كرد: مدرسه، خانه، بيمارستان، دفتر كار، هتل ها، مراكز خريد، محلهاي عمومي، ضد عفوني خط لوله مركزي تهويه مطبوع، كارخانه هاي داروسازي، بسته بندي مواد غذايي، گلخانه ها، سوپرماركتها، سالنهاي سرگرمي، اتاقهاي كنفرانس، اتاقهاي رختشويي، دامداري و پرورش طيور و بسياري موارد ديگر كه وجود باكتريها، ويروسها و قارچها مشكل آفرين هستند.
به بياني ديگر نتايج حاصله از یک ژنراتور ازن را ميتوان به پنج دسته زير دسته بندي نمود.
– استرلیزه کردن: از بين بردن انواع باكتريها و ويروسها به طور موثر بدون آلودگي ثانویه
– پاک کردن: آفت كشها را از سبزيجات و ميوه ها به طور موثر حذف مي کند.
– دعفونی کردن: از بين بردن قارچها، دود و غيره
– افزایش اکسیژن: سطح اكسيژن را براي هوا و آب بهبود مي بخشد.
– سلامت: تصفيه هوا، متابوليسم بدن انسان
مناسب برای استخر با ظرفیت 50 تا 70 متر مکعب

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
آب استخرها معمولا از منابع آب آشاميدني هستند كه با اضافه كردن مواد گندزدا تصفيه شده اند. استخرهاي شنا به يكي از سه شكل 1- پر و خالي شونده 2- با گردش آب و 3- با جريان مداوم آب وجود دارند. استخر شنا محل مناسبي براي انتقال بيماريهاي عفوني و پوستي ميباشد. به همين دليل اهميت بهداشت آب استخر شنا از مواردي است كه نيازمند توجه خاص است .استخرها بعلت اينكه در يك مدت زمان محدود به طور همزمان مورد استفاده تعداد زيادي از افراد قرار ميگيرند هميشه با مسائل و خطرات بهداشتي همراه مي باشند. ...بیشتر
دستگاه اوزون مدل 20GR