بذر گوجه فرنگی گلابی خوشه ای زرد فردین کشت کد 069

  • نوع گیاه

    صیفی جات

    صیفی جات

فروشنده

37,000 تومان

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

سایر توضیحات

بذر گوجه فرنگی گلابی خوشه ای زرد را هم می توان به صورت نشایی و هم به صورت مستقیم در زمین کاشت. اما کشت نشایی آن توصیه می شود. به صورت مستقیم بذر را پس از رفع خطر سرما، از اوایل اسفند ماه تا اوایل فروردین ماه در زمین اصلی می کارند، که باید زمین جوی پشته ایجاد شده و بذر را بالای داغ آب کاشت، عمق کاشت بذر گوجه فرنگی گلابی خوشه ای زرد یک سانتی متر و فاصله ی دو جوی و پشته نسبت به هم 60 سانتی متر و فاصله ی دو بوته از هم باید 60 سانتی متر می باشد، در مناطقی مثل بندرعباس بذر در پاییز در زمین اصلی کاشته شده و در زمستان به خوبی میوه ها رسیده و آماده عرضه به بازار است.

برای کاشت بذر گوجه فرنگی گلابی خوشه ای زرد به صورت نشایی، بذر را چند هفته قبل در خزانه و در سینی نشا یا سینی کشت می کارند این مدت 6 الی 8 هفته می باشد، برای جلوگیری از شیوع بیماری های قارچی، قبل از کاشت، بذرها و خاک با قارچکش کاربندازیم ضدعفونی شود. بهترین زمان نشاکاری در صبح یا غروب می باشد که هوا خنک است. بعد از جوانه زنی بذر گوجه فرنگی گلابی خوشه ای زرد زمانی که نشا ها 6 تا 10 سانتیمتر رشد کردند و خطر سرما مرتفع گردید، بوته های جوان را به زمین اصلی منتقل می نمایند.

خاک مناسب برای کاشت

خاک غنی با زهکشی مناسب

خلوص

99

دمای مناسب

10×15 سانتی‌متر درجه سانتی‌گراد

عمق لازم برای کاشت

دو برابر قطر بذر

فصل کاشت

بهار

تابستان

پاییز

زمستان

فضای مورد استفاده

باغچه ، زمین زراعی

قوه نامیه

100 درصد

مقدار آب مورد نیاز

رطوبت معمولی با آبیاری منظم

نوع گیاه

صیفی جات

تعداد دانه و بذر

10

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
گوجه فرنگی گلابی خوشه ای در تزیینات انواع غذاها و سالادها استفاده می شود. گوجه فرنگی گلابی خوشه ای زرد برای مناطق با آب و هوای خنک، تابستان های خنک و کوتاه مناسب است. گیاهیست یک ساله با ساقه های خشبی و کرک دار و شاخه شاخه. برگ های گوجه فرنگی مرکب بوده و از برگچه های بریده تشکیل شده اند. گل های گوجه فرنگی چری، زرد رنگ و در انتهای شاخه قرار می گیرند. کشت بذر گوجه فرنگی گلابی خوشه ای زرد برای تولید نشا در اواخر اسفند ماه صورت میگیرد.بهترین دما برای جوانه زنی بذر گوجه فرنگی گلاب ...بیشتر
بذر گوجه فرنگی گلابی خوشه ای زرد فردین کشت کد 069

37,000 تومان