گان فوم پاش مدل Lance Cannon Foam

  • جنس

    برنج، پلاستیک

    برنج، پلاستیک

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

ابعاد

19x9x24 سانتی‌متر

وزن

750 گرم

جنس

برنج

پلاستیک

مدل کارواش

این گان کف پاش به انواع دستگاه کارواش خانگی قابل نصب می باشد.

سایر توضیحات

نازل کیت کامل فوم گان کف پاش کارواش مدل Lance Cannon Foam دارای 5 زاویه اسپری مختلف است: نیاز شما را در موقعیت های مختلف، مانند آبیاری گل ها و گیاهان، شستشوی ماشین، برآورده می کند و می تواند برای استفاده سریعتر و موارد دیگر به یک میله اتصال سریع وصل شود.
هسته فوم لنس از برنج با کیفیت ساخته شده است. (2) تنظیم وجود دارد که به شما امکان می دهد برای هر موقعیتی سمپاش را شماره گیری کنید: صفحه بالا برای مقدار پخش فوم است و نازل الگوی اسپری را تنظیم می کند (از پهن تا باریک).
نازل اسپری قابل تنظیم متغیر برای مخلوط کردن دقیق و تولید کف.
لطفا توجه داشته باشید: این محصول یک لوازم جانبی واشر فشار است و نمی توان از آن با شلنگ باغ استفاده کرد.
استفاده چندگانه: شستشوی اتومبیل، کفپوش، شستشوی پنجره ها، شستشوی کناره ها و غیره ایده آل برای استفاده علاقه مندان یا حرفه ای.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
کیت کامل فوم گان کف پاش کارواش مدل Lance Cannon Foam با اتصال به یک دستگاه کارواش خانگی، به شست و شو خودرو کمک می کند و مهمتر از همه، خراش هایی را که اغلب در طی کار شستشو دستی ایجاد می شود، کاهش می دهد. شامپو تاچ لس (بدون نیازبه دست) یا شامپو واکس (شستشوی دستی)، یک عایق ضخیم از کف چسبیده ایجاد می کند که روی قسمت خارجی رنگ قرار می گیرد و مواد شوینده موجود در شامپو تاچ لس به آرامی تجزیه می شوند در حالی که اثر جاذبه باعث شره کردن شامپو می شود به راحتی کثیفی آهک و رسوبات سنگین ت ...بیشتر
گان فوم پاش مدل Lance Cannon Foam