پودر سوپر کلر آبی دریا مدل پودری 62 درصد وزن 2 کیلوگرم

  • جنس

    پلاستیک

    پلاستیک

  • مکانیزم

    غیر برقی

    غیر برقی

فروشنده

1,189,000 تومان

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفیاحتمالا شما هم این توصیه کارشناسان را شنیده اید که می گویند هر هفته ۱۵۰ دقیقه فعالیت متوسط ​​یا ۷۵ دقیقه فعالیت شدید داشته باشید. شنا کردن یک ورزش بسیار مناسب برای انجام این میزان از فعالیت است که کل بدن و سیستم قلبی عروقی را به خوبی درگیر می کند. فواید شنا کردن آنقدر زیاد است که یک ساعت تمرین شنا تقریبا به اندازه یک ساعت دویدن کالری می سوزاند، بدون اینکه هیچ تاثیری روی استخوان ها و مفاصل شما داشته باشد. ورزش شنا چهارمین ورزش محبوب در ایالات متحده آمریکا است. زیرا فواید شنا آنقدر زیاد است که بسیاری از مردم جهان را به سمت خود جذب می کند.

مشخصات فنی

مشخصات

ابعاد

22x22x14 سانتی‌متر

وزن

2000 گرم

جنس

پلاستیک

مکانیزم

غیر برقی

سایر توضیحات

– این کلر صد در صد حل شونده بوده و فاقد رسوبات است. به راحتی و به صورت خشک می‌توانید آن را به مقدار لازم وارد آب استخر کنید.
– مقدار و نوبت استفاده، بسته به ابعاد، دمای آب و روباز یا سرپوشیده بودن استخر متفاوت است.
– اکسید کننده و خورنده
– دور از تابش نور خورشید، شعله، جرقه، منابع حرارتی، مواد آتش زا، مواد خورنده و اکسید کننده و احیا کننده، مواد آلی، سوخت‌های فسیلی، روغن و گریس نگهداری شود.
– در صورت اشتعال با آب خاموش شود.
– با هیچ ماده شیمیایی مخلوط نشود.
– در تماس با اکسید، گاز سمی آزاد می‌کند.
– در صورت تماس با چشم و مخاط بینی وارد شدن محلول آن به دهان با آب فراوان شست و شو داده شود.
– در صورت نگهداری در بسته بندی مناسب در دمای کمتر یا مساوی 5 درجه سلسیوس و به دور از تابش مستقیم خورشید پس از شش ماه میزان کلر فعال بیشتر از 62 درصد جرمی می‌باشد.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
استخرهای شنا برای ضد عفونی کردن و ایمن بودن در آن به کلر استخر نیاز دارند. کلر با جلوگیری از رشد جلبک‌ها به تمیز نگه داشتن آب کمک می کند و با حمله و خنثی سازی باکتری‌ها و میکرو ارگانیسم‌های مضر، آب استخر را ایمن و تمیز نگه می دارد. ترکیب کلر در آب در اثر یک اتفاق شیمیایی ساده است. هنگامی که کلر را به آب استخر اضافه می کنید، کلر به دو مولکول حیاتی اسیدهیپوکلروز و یون هیپوکلریت تجزیه می شود. این دو ماده با حمله به دیواره سلول های میکروارگانیسم، باعث از بین رفتن میکروارگانیسم ها ...بیشتر
پودر سوپر کلر آبی دریا مدل پودری 62 درصد وزن 2 کیلوگرم

1,189,000 تومان