پنل کدینگ دیجیتال درب باز کن اس سی اس سنتینل مدل SEN4130085

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

ابعاد پنل

9.6×7.3×2 سانتی‌متر

وزن

126 گرم

تعداد واحد

1

سایر توضیحات

خصوصیات:
– صفحه کلید ضد خرابکاری ما را با کلیدهای بوق داخلی و نور پس‌زمینه برای دید خوب کشف کنید. با استفاده از این محصول می توانید به راحتی قفل برقی یا درب بازکن را روی در، دروازه، گیت یا درایو گیت باز کنید.
– این صفحه کلید کد با تمام درایوهای OneGate، SCS و OpenGate سازگار است. مواد قابل اعتماد و بادوام – این صفحه کلید کد دروازه با کیفیت بالا دارای یک محفظه پلاستیکی است که در برابر آب و هوا مقاوم است و می تواند در شرایط آب و هوایی شدید مقاومت کند. اگر درایو شما مارک SCS Sentinel باشد، نیازی به ترانسفورماتور ندارید.
– نصب آسان: نصب این صفحه کلید کد به لطف نصب روی سطح بسیار آسان است. محصول ما دارای ظرفیت ذخیره سازی بزرگ تا 100 کد است که به راحتی از طریق جلوی صفحه کلید قابل برنامه ریزی است.
– صفحه کلید کد گیت ضد خرابکاری ما با منبع تغذیه 12 ولت DC کار می کند و 30 میلی آمپر مصرف می کند. ال ای دی های سه رنگ (قرمز، زرد و سبز) اطلاعاتی در مورد وضعیت عملکرد مورد به شما می دهند. این صفحه کلید کد می تواند توسط حداکثر 100 کاربر استفاده شود.
اطلاعات فنی:
سازنده SCS SENTINEL
شماره مدل ‏SEN4130085
اگر درایو شما از برند SCS Sentinel باشد، نیازی به ترانسفورماتور ندارید
نوع قفل صفحه کلید
جنس پلاستیک
صفحه کلید سیمی منبع تغذیه
ولتاژ 12 ولت
سبک سوئیچ خطی
ویژگی های خاص نور پس زمینه
استفاده شخصی
کلید کدگذاری اجزای موجود
ابعاد محصول ‎9.6 x 2 x 7.3 cm; 126 گرم
وزن مورد 126 گرم

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
SCS Sentinel متعهد به افراد خصوصی است تا محصولات فنی و با کیفیتی را به شما ارائه دهد که زندگی روزمره شما را آسان تر می کند. اولویت ما ارائه راه حل های نوآورانه آسایش و ایمنی برای شما و خانه شما است. طیف گسترده ای از موارد فنی با استفاده آسان ما به طور کامل انتظارات شما را برآورده می کند. ما اتوماسیون‌هایی را برای دروازه‌های چرخشی و کشویی برای دروازه‌های برقی، درایوهای درب گاراژ، دستگاه‌های صوتی و تصویری، زنگ‌های درب سیمی و بی‌سیم، سیستم‌های هشدار و کیت‌های نظارت تصویری ارائه ...بیشتر
پنل کدینگ دیجیتال درب باز کن اس سی اس سنتینل مدل SEN4130085