تراز توتال مدل TMT2606

  • ویژگی‌های متر و تراز

    تراز فلزی، دو رو

    تراز فلزی، دو رو

فروشنده

505,000 تومان

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

ابعاد

600x28x56 میلی‌متر

وزن

450 گرم

تعداد محور

3

ویژگی‌های متر و تراز

تراز فلزی

دو رو

سایر توضیحات

با استفاده از مدل TMT2606 قابليت سنجش تراز بودن سطوح افقي، عمودي و با زاويه‌ي 45 درجه وجود دارد. اين محصول داراي روکشي از جنس رنگ پودري الکتروپليت است.
اين پوشش که براي فلزات به قابل استفاده است، علاوه بر رنگ‌آميزي، از زنگ زدن فلز هم جلوگيري مي‌کند. از اين محصول در مشاغل مختلفي استفاده مي‌شود.
کارهاي ساختماني و عمراني بيشترين محل مصرف اين ابزار است.تراز بنایی مدل TMT2606 يک ابزاردستي با طول 60 سانتي‌متر است که براي سنجش شيب سطوح مختلف افقي، عمودي و مورب در مشاغل مختلف، به‌ويژه امور ساختماني و تاسيساتي به کار مي‌رود.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
تراز بنایی 60 سانت صنعتی توتال مدل TMT2606 يک تراز دستي با طول بلند است که با برند «توتال» (TOTAL) توليد و عرضه مي‌شود. تراز بودن سطوح مختلف با استفاده از اين وسيله قابل سنجش است. وزن سبک و جنس بدنه‌ي آلومینیومی از مشخصه‌هاي اين محصول به شمار مي‌آيند. طول اين محصول 60 سانتی متر و وزن آن 450 گرم است. سه حباب تراز در دو طرف و وسط بدنه‌ي اين مدل وجود قرار دارد که در مقابل ضربه بسيار مقاوم هستند. مايع داخلي حباب‌ها با مايعي از جنس فلورسنت پر شده است که باعث مي‌شود در نور کم هم ...بیشتر
تراز توتال مدل TMT2606

505,000 تومان